«Сіздің орныңызға билет іздейміз» ақысыз қызметін қалай пайдалануға болады?
- «Билетті іздеуге сұратым» батырмасын басыңыз егер:
- Жүйе көрсетілген бағдар бойынша орын таппаса;
- Ұсынылған нұсқаулардын қалауыңыздағы орындарды таппасаңыз (мысалы, сіз төменгі орынды қалайсыз, бірақ тек жоғарыдағылар бар).
- Пойыздың нөмірін, вагон түрін, орындардың саны мен параметрлерін (4 артық емес), қолайлы жол жүру уақытты мен бағасын** және орындарды қай уақытқа дейін қадағалау керегін көрсетіңіз.
- жүйе билетті тапқан кезде пайдаланғыңыз келетін қызметті таңдаңыз:
«SMS және email-хабарлама арқылы хабарлау» - орындар пайда болған кезде осы қызметті таңдағанда көрсеткен телефоныңызға және электрондық мекен-жайыңызға хабарлама аласыз. Хабарлама келген соң хаттағы сілмеге дереу өтіп, билеттерді брондаңыз ды, тапсырыс жасағаннан кейін оған 15 минуттың ішінде төлем жасаңыз.
Назар аударыңыз!
Сұратымда қолданыстағы email мен телефон нөміріңіз көрсетілгеніне көз жеткізіңіз.
«Орындарды броньдау» - орындар пайда болған кезде жүйе автоматты түрде билеттерді броньдайды. Сіз тиісті хабарламаны телефоныңызға және электрондық адресініңізге аласыз. Броньдауды төлеу үшін ол жасалған сәттен 15 минут ішінде хаттағы сілтемеге өтіңіз.
Назар аударыңыз!
- Броньдауды құру үшін жолаушылардың деректерін міндетті түрде дұрыс енгізіңіз.
- Мұндай тапсырысты тек онлайн төлеуге болады.
- Құрылғанынан кейін 15 минут өткен соң брондаудың күші жойылады.
Содан соң жүйенің билеттерді іздеуін бастау үшін «Сұратымды жолдау» батырмасын басыңыз.
Билеттерді іздеуге сұратым жеке кабинетте орналасады.
* Егер сіз хабарламаны қараған сәтте қажетті орындар қалмай қалса, Tickets.kz оған жауапты болмайды.
** Егер сіздің көрсеткен белгілеріңізге сәйкес келетін бірнеше билет сатылымға шықса және жүйе таңдау жасауға тиіс болса, сіз пойыздың нөмірін, вагон түрін, орындардың санын, қолайлы жол жүру уақытын