Егер сіз броньдаудың ақысын «Тікелей авиакомпанияға» төлеген болсаңыз, бірақ авиакомпания төлемақыны «Қателік. Картада қаражаттар жеткіліксіз» қателік статусымен қабыл алмаған болса, сіз төлем жасауға талпынысыңызды қайталай аласыз. Ол үшін картаны толықтырыңыз немесе операциялар жүргізуге лимиттерді алып тастау үшін, банктің қолдау қызметіне жүгініңіз.
Төлем жасауға талпынысты қайталау үшін:- «Менің билетім» – «Авиабилеттер» – «Бронь №» – «Тапсырыстың өңдеуі» – бөліміне кіріңіз.
- «Мен картаны толықтырдым» түймешігін басыңыз.
Назар аударыңыз!- «Растау» түймешігін басқанда, сіз өзіңіздің картаны толықтырғаныңызды/лимиттерді алып тастағаныңызды және өз картаңыздан тапсырыстың ақысын төлеу үшін қаражаттарды есептен шығару қайтадан талпынып көруге келісетініңізді растайсыз.
- Авиакомпаниялардың жазып беру сәтіне дейін біржақты тәртіпте, агенттер мен клиенттерді құлақтандырусыз, өзінің рейстеріне билеттердің құнын өзгертуге және төленбеген броньның күшін жоюға құқығы бар. Бұл орайда, билеттерді тап сондай құны бойынша қайта броньдауға мүмкіндік болмауы ықтимал. Агенттік авиакомпаниялардың әрекеттері үшін жауапкершілік көтермейді, алайда агенттік делдалдың функцияларын атқарады. Егер билетті жазып беру мүмкін болмаса — Клиенттерге қамқор көрсету қызметінің агенті сізді ол туралы ақпараттандырады.
- Егер сіздің картаңызда қаражаттар жеткілікті болса, бірақ төлемақы қабылданбаса, транзакцияның қабылданбауының ықтимал себептерімен сілтеме бойынша танысыңыз.