Иә. Бұл ретте, мыналарға баса назар аударыңыз:
- Билеттегі барлық өзгертулер (күндер, бағыттар және т.б) осы билетке қолданылатын тарифтың ережелеріне, тасымалдаушылардың ішкі ережелеріне және офертаның келісімшарт талаптарына ғана сәйкес мүмкін болады. Кейбір билеттер үшін өзгерістер қарастырылмаған;
- Өзгертулер үшін, егер олар қарастырылса, тасымалдаушы мен агенттіктің сервистік жинағынан қосымша ақы алынуы мүмкін.
Мұндай талаптарды сіз тариф ережелерінен оқи аласыз немесе Клиенттерге қамқор көрсету қызметі нақытлай аласыз.
Билетіңізді өзгерту үшін:
- Сайтта авторланғаннан кейін «Менің билетім» — «Менің тапсырыстарым» — «Авиабилеттер» — «Бронь №» — «Бронды басқару» — «Күнді/маршрутты өзгерту» бөліміне кіріңіз.
- Қалаған күнді және/немесе бағдарды көрсетіңіз.
- Егер сұранымыңызға қосымша ақпаратты қалдырғыңыз келсе, біздің Клиенттерге қамқор көрсету қызметі пікіріңізді қалдырыңыз.
- «Сұраным жіберу» түймешесін басыңыз.
Сұранымыңызға жауап, сондай ақ өзгерту шарттары туралы ақпарат (егер ондай мүмкін болса), сіздің сұранымызға пікірде көрсетіледі және сіздің email жіберіледі. Билет сіз
«Менің билетім» — «Менің тапсырыстарым» — «Авиабилеттер» — «Бронь №» — «Тапсырыстың өңдеуі» — «Күнін/бағдарды өзгерту» бөлімі арқылы растағаннан кейін ғана өзгертіледі.
Күнін/бағдарын мәжбүрлі өзгерту толық оқып шығыңыз.