Ережеге сай,
авиабилеттерді басқа адамның атына қайта рәсімдеуге болмайды.Егер билетіңіздегі аты-жөніңіз билетті рәсімдеу үшін негіз болып табылатын (мысалы, шетелдік төлқұжат) құжаттардағы аты-жөніңізбен бірдей болмаса, бізге аты-жөніңізді түзету туралы сауал жіберуіңізге болады.
Аты-жөніндегі болмашы ауытқуларға авиакомпаниялардың ережелеріне сәйкес тыйым салынуы немесе қосымша төлем жасай отырып рұқсат етілуі мүмкін екендігіне назар аударыңыз, және өзгертулер енгізу үшін агенттіктің сервистік жинағы қолданылуы мүмкін.
Аты-жөнін үзетуге сұраным жолдау үшін:
- Сайтта авторланғаннан кейін «Менің билетім» – «Менің тапсырыстарым» – «Авиабилеттер» – «Бронь №» – «Тапсырыстың өңдеуі» – «Жолаушы деректерін өзгерту» бөліміне кіріңіз.
- Сұранымға өзгертілуі тиіс жолаушының төлқұжатының басқы ақпараттық бетінің (немесе брондау жүзеге асырылған басқа құжат) көшірмесін қыстырыңыз.
- Егер сұранымыңызға қосымша ақпаратты қалдырғыңыз келсе, біздің Клиенттерге қамқор көрсету қызметі пікіріңізді қалдырыңыз.
Мұндай тәртіп 2 аптаға дейін уақыт алатынын ескеріңіз. Біздің Клиенттерге қамқор көрсету қызметі өкілі осы мәселені авиакомпаниямен келіскеннен кейін сізбен email арқылы байланысады.