Қолдау қызметіне жүгіну

Қазір біздің қолдау қызметіміз күшейтілген режимде жұмыс істейді, бірақ көптеген өтініштерге байланысты телефон желісі шамадан тыс жүктелген. Қайта қоңырау шалу жағдайды нашарлатады.

Жеке кабинет арқылы әуе билеттерін ауыстыру/қайтару үшін Қолдау қызметіне өтінімдерді электронды түрде жолдауыңызды сұраймыз.

Солай біз сізге тезірек көмектесе аламыз.

Барлық өтінімдер міндетті түрде басымдық тәртібімен өңделетін болады. Бірінші кезекте біз броньдауды алдағы 72 сағатта ұшып шығу уақытымен қарастырамыз. Егер сіздің билетіңіз кейінірек болса, сабырлы болыңыз және күте тұрыңыз.

Қосымша өтініштер қолдау қызметіне ауыртпалық түсіред және оның жұмысын қиындатады.