Егер жолаушы өз рейсіне келмесе және тасымалдаушыға уақтылы хабарламаса, тасымалдаушы жолаушыға ескертпестен бірінші сегментке ғана емес, маршруттың келесі сегменттері мен қайтар рейске де бронды жоюға құқылы.
Егер сіз әуежайдағы тіркелуге кешіксеңіз немесе келе алмайтын болсаңыз, бұл туралы біздің Клиенттерге қамқор көрсету қызметіне неғұрлым ертерек хабарлауға кеңес береміз. Біз әуе компаниясына сіздің жоспарыңыздағы өзгерістер жөнінде хабарлауға, сіздің рейске келе алмай қалуыңыздың алдын алуға немесе ұшудың бүкіл сегменттерінің жойылып кету қаупін болдырмауға көмектесуге күш салатын боламыз.