Біздің операторлар сізді қызықтыратын қызметтерімізді ағылшын, орыс және қазақ тілдерінде брондау және төлеу жөніндегі барлық сұрақтарға тәулік бойы жауап беруге дайын (24/7).
Бізге келесі телефондар бойынша хабарласыңыз:
Қоңыраулар өзіңіздің операторыңыздың тарифтеріне сәйкес тарифтеледі.
Бізге email-ға хат жазыңыз:
- авиабилеттерді қайтару/өзгерту мәселелері бойынша: helpdesk@tickets.kz
- даулы сұрақтар, кінараттар: feedback@tickets.kz
- төлеу мәселелері бойынша: payments@tickets.kz
- т/ж билеттері мәселелері бойынша: railway@tickets.kz
- Корпоративті қызметтік қарым-қатынас сұрақтары бойынша - i.bilodid@tickets.kz
- басқа мәселелер бойынша: info@tickets.kz
Заңды мекен-жайы (корреспонденция үшін):
Қазақстан Республикасы, A15E2P9, Алматы қ., Бостандық ауданы, Әл-Фараби даңғылы, 17/1 үй, «Нұрлытау» ПФО, блок 5Б, 23 қабат
Назар аударыңыз!
Сөйлесу барысында оператор сізден
«Пайдаланушы сессиясының бірегей сәйкестендіргіші» сұратуы мүмкін. Ол сайттың әр парағының төменгі жағында көрсетіледі.
Клиенттерге қамқор көрсету қызметінің операторына мәтінді хабарлама жазу үшін онлайт-чатын немесе кері байланыс тәсілін қолдануға болады.

Бұл нөмір сіздің сайттағы сессияңыздың бірқатар техникалық параметрлерін дәл анықтау үшін қажет. Ол әрбір бөлек сессия үшін бірегей болып табылады. Сондықтан, Клиенттерге қамқор көрсету қызметіне жүгіну алдында, оны өзіңізде сақтап қойыңыз немесе сайтты жауып тастамаңыз.